Περιλήψεις τεύχους 5-6 (1987)

Χάρης Ξανθουδάκης

Ήχος και ηχόχρωμα από τον Ιμπρεσσιονισμό στον Κυβισμό: η γαλλική συμβολή στη διαμόρφωση της Σύγχρονης Μουσικής

Το άρθρο αναζητά την «ειδοποιό διαφορά» του γαλλικού πνεύματος. Η ανάδυση της σπουδαιότητας που έχουν ορισμένες διαστάσεις της μουσικής (λ.χ. η διάσταση του ηχοχρώματος), οι οποίες στην ιστορία έμειναν πολλαπλά «κρυμμένες» για λόγους ιδεολογικούς, αποτέλεσε πρόκληση την τελευταία εποχή για τη μουσικολογική σκέψη.

© Περιοδικό «Μουσικολογία»