Περιεχόμενα τεύχους 14 (2000)
Προλογικό σημείωμα
Νικόλας Λαγουμιτζής
Η εξέλιξη της ερμηνευτικής αισθητικής στον 20ό αιώνα διαμέσου της διδακτικής του πιάνου. Δοκίμιο περί της μετάδοσης της γνώσης της μουσικής ερμηνείας [Περίληψη]
Ολυμπία Ψυχοπαίδη-Φράγκου
Μουσικοαισθητικά μοντέλα και μορφική ανάλυση [Περίληψη]
Theodor W. Adorno
Για το φετιχιστικό χαρακτήρα της μουσικής και την παλινδρόμηση του τρόπου ακρόασης
Μετάφραση: Γιώργος Φιτσιώρης [Περίληψη]
Μάρκος Τσέτσος
Η «Τέταρτη Συμφωνία» του Dmitri Shostakovich: απόπειρα ερμηνείας ενός σκοτεινού έργου [Περίληψη]
Νίκος Μαλιάρας
Johannes Brahms, «Intermezzi» op. 117. Διαπιστώσεις και σκέψεις για κάποιες θεμελιώδεις μουσικές έννοιες [Περίληψη]
Ίων Ζώτος
Ο Frederick Delius και οι ερμηνείες των Beecham, Barbirolli και Collins [Περίληψη]
Βιβλιοπαρουσιάσεις:
Eric Chafe
Analyzing Bach Cantatas, Oxford University Press, Νέα Υόρκη και Οξφόρδη
2000.
Παρουσίαση: Καίτη Ρωμανού [Περίληψη]
Erwin Ratz
Εισαγωγή στη μουσική μορφολογία. Σύστημα λειτουργικής μορφολογίας. Οι μορφολογικές αρχές που διέπουν τις
ενβανσιόν και τις φούγκες του J. S. Bach και η σημασία τους για τη συνθετική τεχνική του Beethoven, Κ. Νάσος, Αθήνα 1987 (μετάφραση: Κ. Νάσος).
Παρουσίαση: Γιώργος Ζερβός [Περίληψη]