Περιεχόμενα τεύχους 15 (2002)

Εξώφυλλο τεύχους 15Προλογικό σημείωμα

Ludwig Finscher

Η σύνθεση μετά τον Beethoven. Συμβολή στην ιστορία της Συμφωνίας μεταξύ Beethoven και Schumann
Μετάφραση: Όλυ Ψυχοπαίδη-Φράγκου, Μάρκος Τσέτσος [Περίληψη]

Ίων Ζώτος

Humphrey Searle: οπαδός του Schönberg, μαθητής του Webern, και το έργο του [Περίληψη]

Γιώργος Ζερβός

Οι φιλοσοφικές και αισθητικές επιδράσεις των θεωριών του Goethe στη διαμόρφωση βασικών μορφολογικών προτύπων στη μουσική του Webern: η ανανέωση των κλασικών μορφών διαμέσου της εννοίας των μεταμορφώσεων [Περίληψη]

Γιώργος Φιτσιώρης

Κείμενα για τη θεωρία της ευρωπαϊκής μουσικής: Heinrich Schenker, «Θεός» ή «Δαίμονας»; [Περίληψη]

Μηνάς Ι. Αλεξιάδης

Για έναν ορισμό της τζαζ μουσικής με βάση τη φύση του ιδιώματος και τα χαρακτηριστικά της μουσικής πράξης [Περίληψη]

Ντιάνα Τουλιάτου-Μηλιότη

Η πρακτική εκτέλεσης της βυζαντινής μουσικής
Μετάφραση: Ευγενία Ακρίδα [Περίληψη]

Ιωάννης Παπαθανασίου Νικόλαος Μπούκας

Ο ύμνος «Επί σοι χαίρει Κεχαριτωμένη» στη βυζαντινή μουσική παράδοση [Περίληψη]

Βιβλιοπαρουσιάσεις:
Carl Dahlhaus

Αισθητική της μουσικής, Στάχυ, Αθήνα 2000 (214 σελ.).
Μετάφραση: Απόστολος Οικονόμου
Επιμέλεια πρόλογος: Γιώργος Μανιάτης
Παρουσίαση: Μάρκος Τσέτσος [Περίληψη]

Απόστολος Κώστιος

Μέθοδος μουσικολογικής έρευνας, Μουσικός Εκδοτικός Οίκος Παπαγρηγορίου Νάκα, Αθήνα 2000 (288 σελ.).
Παρουσίαση: Καίτη Ρωμανού [Περίληψη]