Περιεχόμενα τεύχους 15 (2002)
Προλογικό σημείωμα
Ludwig Finscher
Η σύνθεση μετά τον Beethoven. Συμβολή στην ιστορία της Συμφωνίας μεταξύ Beethoven και Schumann
Μετάφραση: Όλυ Ψυχοπαίδη-Φράγκου, Μάρκος Τσέτσος [Περίληψη]
Ίων ΖώτοςHumphrey Searle: οπαδός του Schönberg, μαθητής του Webern, και το έργο του [Περίληψη]
Γιώργος ΖερβόςΟι φιλοσοφικές και αισθητικές επιδράσεις των θεωριών του Goethe στη διαμόρφωση βασικών μορφολογικών προτύπων στη μουσική του
Webern: η ανανέωση των κλασικών μορφών διαμέσου της εννοίας των μεταμορφώσεων [Περίληψη]
Γιώργος ΦιτσιώρηςΚείμενα για τη θεωρία της ευρωπαϊκής μουσικής: Heinrich Schenker, «Θεός» ή «Δαίμονας»; [Περίληψη]
Μηνάς Ι. ΑλεξιάδηςΓια έναν ορισμό της τζαζ μουσικής με βάση τη φύση του ιδιώματος και τα χαρακτηριστικά της μουσικής πράξης [Περίληψη]
Ντιάνα Τουλιάτου-ΜηλιότηΗ πρακτική εκτέλεσης της βυζαντινής μουσικής
Μετάφραση: Ευγενία Ακρίδα [Περίληψη]
Ιωάννης Παπαθανασίου – Νικόλαος ΜπούκαςΟ ύμνος «Επί
σοι χαίρει Κεχαριτωμένη» στη βυζαντινή μουσική παράδοση [Περίληψη]
Βιβλιοπαρουσιάσεις:
Carl Dahlhaus
Αισθητική της μουσικής, Στάχυ, Αθήνα
2000 (214 σελ.).
Μετάφραση: Απόστολος Οικονόμου
Επιμέλεια –
πρόλογος: Γιώργος Μανιάτης
Παρουσίαση: Μάρκος Τσέτσος [Περίληψη]
Απόστολος Κώστιος
Μέθοδος μουσικολογικής έρευνας,
Μουσικός Εκδοτικός Οίκος Παπαγρηγορίου – Νάκα, Αθήνα
2000 (288 σελ.).
Παρουσίαση: Καίτη Ρωμανού [Περίληψη]