Αναζήτηση κατά συγγραφέα
Γιώργος Ζερβός
Το «Allegro Misterioso» του Alban Berg: η έννοια του θέματος και η σχέση του
με τις πολυφωνικές τεχνικές στη σύγχρονη μουσική [Περίληψη]
Τεύχος 3/1985 (3)
Τα οντολογικά χαρακτηριστικά του θέματος και θεματική
αφαίρεση [Περίληψη]
Τεύχος 7-8 (1989)
Η κρίση στη μουσική του 20ού αιώνα. Θέμα και μορφή στη σύγχρονη
μουσική δημιουργία [Περίληψη]
Τεύχος 9 (1997)
Το Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα op. 42 του Άρνολντ
Σαίνμπεργκ: μια ασυμβατότητα μεταξύ του δωδεκαφθογγικού και του ρυθμικομελωδικού θεματικού
υλικού [Περίληψη]
Τεύχος 10-11 (1998)
Το θέμα ως παράγων διαμόρφωσης των επιμέρους δομικών
στοιχείων και ενοτήτων. Μια μορφολογική προσέγγιση της ενβανσιόν αρ. 4 σε ρε ελάσσονα του
J. S. Bach [Περίληψη]
Τεύχος 12-13 (2000)
Βιβλιοπαρουσίαση: Erwin Ratz, Εισαγωγή στη μουσική
μορφολογία. Σύστημα λειτουργικής μορφολογίας. Οι μορφολογικές αρχές που διέπουν τις
ενβανσιόν και τις φούγκες του J. S. Bach και η σημασία τους για τη συνθετική τεχνική του Beethoven, Κ.
Νάσος, Αθήνα 1987 (μετάφραση: Κ. Νάσος) [Περίληψη]
Τεύχος 14 (2000)
Οι φιλοσοφικές και αισθητικές επιδράσεις των θεωριών του Goethe
στη διαμόρφωση βασικών μορφολογικών προτύπων στη μουσική του Webern: η ανανέωση των κλασικών
μορφών διαμέσου της εννοίας των μεταμορφώσεων [Περίληψη]
Τεύχος 15 (2002)
Κριτήρια αξιολόγησης της μουσικής του 20ού αιώνα σήμερα [Περίληψη]
Η μουσική στις αρχές του 21ου αιώνα. Τάσεις και προοπτικές [Περίληψη]
Τεύχος 17 (2003)
Τύποι θεματικών υποστάσεων (εκθέσεων) και «επανεκθέσεων» στις
δίφωνες Inventiones του J. S. Bach [Περίληψη]
Πλευρές θεματικότητας και μορφής στα Scherzi των συμφωνιών του
Mahler. Από την προγραμματικότητα στην εσωτερίκευση; [Περίληψη]
Τεύχος
21 (2013)
Μορφή,
μουσικό νόημα και λεκτικό περιεχόμενο στην
άρια “Erbarme dich” από τα Κατά Ματθαίον Πάθη,
BWV 244, του J. S. Bach [Περίληψη]
Τεύχος
22 (2015)